A felhasználói élmény fokozása és a személyre szabott legjobb ajánlatok érdekében, valamint kényelmi illetve statisztikai célból weboldalunk  cookikat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Ezen adatok tárolásának módját a “Beállítások módosítása” feliratra kattintva tudja módosítani. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az "Elfogadom" gombra. Részletesebb információ az "Adatvédelmi szabályzat" menüpontban található.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Fizetés, szállítás

Milyen fizetési módok közül választhat?

Webáruházunkban minden termék esetén közöljük a raktárkészletre vonatkozó pontos információkat, így a vásárlás pillanatában látható, hogy az adott termék elérhető-e nálunk, vagy előrendelésre van szükség.

Kiszállítás esetén a vásárolt termék kifizetése a legtöbb esetben előre utalással történik vagy mód van a személyesen történő készpénzes fizetéshez is. Előre utalás esetén díjbekérőt küldünk, majd meg kell várnunk, hogy a rendelés értéke beérkezzen a számlánkra, emiatt az előre utalás esetén lassabban kerül Önhöz a kiválasztott raktáron lévő termék.


Milyen szállítási módok közül választhat?

Termékeinket általában postai kiszállítással juttatjuk el Önnek, de lehetősége van a rendelés során kiválasztani a személyes átvételt, ha Önnek van lehetősége felkeresni üzletünk. Személyes átvétel esetén leghamarabb a rendelés leadásától számított 2 munkanap elteltével juthat hozzá a termékhez. A személyes átvétel egy gyorsabb módja rendelésnek. Ebben az esetben munkatársunk visszaigazolása után a lehető legrövidebb idő alatt hozzájuthat a termékekhez.


Szállítás díjtételei

Megrendelt termékeket postai úton szállítjuk a megadott címre, melynek költsége 1500 Ft, viszont ha a rendelés össértéke meghaladja a nettó 50 000 Ft-ot, akkor 1000 Ft-ra módosul. Amennyiben a megrendelés összege meghaladja a nettó 100 000 Ft-ot, a szállítás ingynes.
Viszont a targonca és kaputechnikai kategóriába tartozó termékek szállítása, elsősorba terjedelmes méretük és súlyuk miatt, egyedi elbírálásúak. Ennek mértékét minden megrendelésnél az értékesítő által megszabott mértékű.

A megrendelés visszaigazolása

Az online megrendelést követően rendszerünk automatikus üzenetet küld, melyben a vásárlás tényét igazoljuk vissza, de ezzel párhuzamosan még egy ellenőrzést végzünk a termék elérhetőségéről, melynek eredményéről e-mailben vagy telefonon értesítjük.


Mire figyeljen a csomagok kézhez vételénél?

Javasoljuk, hogy kiszállításkor – még a futár jelenlétében – szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről! A csomag tartalmát az átvételt követő 48 órán belül ellenőrizze. Ha nem jelez felénk írásban 48 órán belül sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.